Dan före vårt julfirande

Ännu en jobbig natt...blåst som bara den ute så jag låg vaken i flera timmar trots öronproppar. Kan inte sova när det är ljud runt omkring, måste ha det helt tyst. Det är ingen fördel direkt. Känner mig inte trött som tur är, men det brukar komma senare på kvällen. Idag är jag hemma med mamma och förbereder inför vår julafton vi ska fira imorgon. Var ute på en springtur efter frukosten imorse och sen har jag bakat julgodis och lagat middag. Om en halvtimme ska jag köra för ett styrkepass på gymmet. Peppad såklart! Sedan ska det fixas och donas resten av kvällen. Åh vad det ska bli mysigt att ha hela familjen samlad imorgon. Julen handlar om kärlek och det är så fint ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken tur att det finns öronproppar som man kan plugga in dem när man behöver sova trots störande ljud. Själv sover jag jämt med öronproppar då jag har svårt att somna och min make snarkar. Själv hör jag nästan inget när jag har öronproppar på mig när jag sover. Tycker att det blir så tyst och skönt när man har pluggar in öronpropparna djupt i öronen.

2015-12-26 @ 14:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0