8:e december 2015

Inne på sista veckan av praktiken. Fem veckor går snabbt! Mellan allt lek julpysslar vi och övar på luciasångerna. Julafton är inte långt ifrån nu!
Jag har faktiskt bara två julklappar kvar att köpa och jag har inte ens varit i stan. Nätshopping är guldvärt! Det är tänkt att jag och mami ska handla de sista julklapparna på söndag, tycker det är så mysigt i butikerna vid jul! Var hemma vid halv fyra idag och sedan dess har jag ätit och suttit vid datorn. Om en timme ska jag köra till gymmet och träna. Idag har vi varit utan ström en vecka. Blir snart galen! Kommer blogga mer när jag kan sitta vid min vanliga dator igen där jag har mitt redigeringsprogram osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0