31:e december 2015

Gårdagens kväll hemma hos Alice familj var såklart väldigt bra! Julklappsspelet var såklart höjdpunkten, det är ju så roligt! Vi satte tiden på en kvart först och därefter öppnade vi alla paket och körde en kvart till så det tog en stund. Idag sov vi ut till efter nio (det är länge i vår familj, hehe) och sen åt vi frukost. Jag var ute och sprang, solen sken och det var så skönt väder! Sen styrketränade jag mitt pass. Om en timme ska jag åka hemifrån för att börja firandet. Vi är ett gäng som ska laga middag och äta tre rätters innan nyårsfesten börjar.
 
Jag ser fram emot 2016 och ett helt nytt år. Nytt år ser jag som nya möjligheter och en ny chans. En ny chans att göra bättre ifrån sig. Att njuta lite mer av livet, ha lite roligare och skratta lite mer. Hoppas ni får en härlig kväll med familj/vänner. ♥
Lyxmiddag igårkväll med sötpotatis och hamburgare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0