Skola och körskola

Bilder på mig från igår.
Jag klagar inte på måndagarna i skolan! Jag har äntligen lärt mig energi massagen helt utantill och i rätt ordning. På svenskan hade vi redovisning och det gick kanon. Jag var nere på gymmet tillsammans med Elaine och Elin på hålan. Vi körde på och det var såklart kul. Slutade lite innan tre, åt middag och pluggade innan jag körde till körskolan. Det är så mycket plugg nu i skolan och på det har jag teorin. Det verkar inte bli lugnare i skolan heller. Det dyker bara upp fler och fler prov. Och jag känner mest, lov snart eller!?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jättefina bilder på dig finaste lillasyster❤️❤️❤️

Svar: Tack min finaste <3<3<3
Linnéa Göstasson

2014-09-30 @ 21:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0