BEKÄNNELSER

 ★ Jag uppskattar verkligen dem små sakerna i livet, som en hel dag med familjen, en myskväll med vännerna, ett fint sms osv.
★ Jag kommer alltid i tid till saker
 ★ Jag tycker om att läsa om det är en riktigt bra bok
 ★ Om jag fick välja ett ställe att bo på i hela världen hade jag valt Californien
★ Jag går aldrig på A brunnar för jag ser det som otur
★ Jag älskar te och dricker flera koppar om dagen
★ Jag längtar så mycket till USA i höst att jag snart spricker
★ Jag lyssnar alltid på musik! Tycker inte om när det är tyst
★ Jag älskar citat
★ Jag snosar aldrig när väckarklockan ringer, går upp direkt
★  Jag sover alltid in mot väggen, kan inte somna annars
★ Jag tycker att resa är det absolut bästa som finns! Älskar att besöka nya platser
★ Tiden skrämmer mig. Jag är rädd för att inte hinna njuta tillräckligt av livet, att inte hinna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0