17:e oktober 2014

Internet krabbade igår och därför blev det ingen bloggning. Efter skolan igår gick jag ner till byn med Josefine. Vi tittade lite i skobutiken och tog en fika innan vi gick till gymmet. Vi körde 55 minuters bodypump och jäklar vad kul det var! Helt galet, vilken kick! Jag har aldrig kört det innan och har varit taggad hela veckan för det passet. Ska helt klart träna det igen! 
 
Idag har vi haft historia prov i skolan. Förhoppningsvis blir det lugnt i skolan ett tag framöver nu. Det har varit så mycket och jag orkar inte med mer nu. På entreprenörskapen testade vi att göra vår egna handsprit. Ingredienserna kom nu i veckan och det funkade! Vi ska bara beställa flaskorna och sen börja sälja. Nu är jag hemma och väntar på att min storebror, Jenny och killarna ska komma. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0