Fars-dag

Blus från Vero Moda och kjol från h&m
Idag är det farsdag! Jag gav såklart min fina pappa en present. Glöm inte att ta hand om era pappor lite extra idag! Annars har jag varit ute på en springtur plus styrketräning efteråt. Det blir en lugn söndag. Laga mat, packa lite, plugga teori och serie tittande. 
 
Kan inte fatta att vi åker näst nästa torsdag! Det är om mindre än 2 veckor. Det känns som igår vi bokade resan och det var i mars detta året. Jag har sett fram emot detta så länge och snart blir min drömresa verklighet. Obeskrivligt! Jag ska försöka att inte ta för mycket kläder med mig eftersom jag vill shoppa massor! Lyckas alltid ta för mycket med mig vart jag än ska, men så får det inte bli nu, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0