CONFESSIONS

Jag skulle så gärna vilja vara med om en överraskningsfest för mig någon gång i livet
• Jag blir aldrig nöjd över något i skolan om jag inte får A i betyg
• Jag älskar att lyssna på podcast
• Det finns inget som gör mig nöjdare över mig själv som när jag har sprungit en lång runda
• Jag har aldrig varit glad för tårta och bakelser
• Jag älskar allt som har med julen att göra! Julafton, stämningen, advent och allt förberedande inför julafton 
• Jag är väldigt bra på att uppskatta små saker i vardagen samtidigt som jag alltid längtar till allt
• Jag saknar tiden när jag umgicks med mina bästisar varenda dag, och då menar jag varenda dag
• Jag önskar att livet som tonåring var lika beskymmerslöst som när man var liten
• Jag fyller 18 år om 56 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0