MORS-DAG

Hade en jätte fin dag igår med min familj. Vädret klarnade upp och blev jätte fint! Vi åt god mat och annat gott. Gick en tipsrunda ute i trädgården, umgicks och hade så himla bra. Jag har verkligen världens finaste mormor och jag kan inte fatta att hon är 75 år. 
 
Idag är det mors-dag och jag väckte mamma med en present på sängen. Det blev ingen frukost på sängen idag, dukade upp ute på altanen istället. Det är ju så fint väder! Jag ska passa upp henne lite extra idag, laga en god middag och till efterätt blir det jordgubbs & rababerpaj med vaniljsås. Nu ska jag byta om och så ska mami och jag ge oss ut på en lång härlig morgon runda. Perfekt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0