Hemma från Stockholm

Vi kom hem från Stockholm runt åtta ikväll. Det har varit så mysigt att bara få åka iväg och ha det skönt tillsammans med mamma och pappa. Vi har shoppat massor alla tre dagarna och huvudpunkten var självklart konserten. Den var igår kväll och det var helt fantastiskt! Det var en dröm som blev till verklighet, MIN dröm blev till verklighet. Jag var så lycklig! Kan inte riktigt förstå att jag har sett - Gavin DeGraw. Det känns helt sjukt, jag har sett honom i min favorit serie och lyssnat på hans underbara musik i flera, flera år och nu har jag sett han live. Jag filmade en hel del och bilder har jag också som ni självklart ska få se så fort som möjligt. 
 
Imorgon ska jag tyvärr tillbaka till skolan igen, men sen är jag ledig på onsdag igen. Hoppas ni har haft en fin helg. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0