1:a mars 2014

Jag har varit iväg hela dagen och därför har det inte blivit någon uppdatering. Vi körde hemifrån halv 9 imorse och kom nyss hem. Jag, mamma och pappa har varit i Osby hos Swanson´s för att planera vår USA resa till hösten. Det har varit väldigt intressant och vi har varit på flera föreläsningar. Det finns så många ställen jag vill till i USA och vi har inte bestämt helt än. Vi har iallafall förbokat en resa och sen får vi se vilken av resorna det blir. 
 
Det är Justin's födelsedag idag! Tänk att han är 20 år nu, det känns lite sjukt. Men inte sjukare än att det snart är 1 år sedan jag såg han live.
Grattis på födelsedagen världens finaste Justin. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0