5:e juni 2014

Efter skolan gick jag till frisören för att slinga håret. Blev jätte nöjd! Det känns väldigt somrigt med lite ljusare hår. Mitt hår bleks alltid till våren/sommaren, har nästan en helt annan hårfärg på hösten/vintern. Det var iallafall kul med en liten förändring!
 
För övrigt har detta varit en helt meningslös dag i skolan. Ångrar att jag ens åkte dit. Vi fick reda på vårt betyg på svenskan (som jag redan visste) och vi hade endast mentorstid i 5 minuter. Det var ingen mening att åka hem eftersom jag hade färgtid klockan två. Tur att vi är lediga imon! 

Kommentarer
Postat av: mimmi

sommarsnyggt! Kram!

Svar: Tack! Kram
Linnéa Göstasson

2014-06-05 @ 22:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0