4:e juni 2014

Det har gått bra idag med pappa på hans jobb. Vi har jobbat på för fullt! Alice och jag ska till Köpenhamn för att se Cody Simpson den 23:e juni och då missar jag två jobbdagar. Det var därför jag jobbade in en av dagarna idag. Det ska bli så himla kul att åka till Kpenhamn med bästis. En heldag där med shopping och konsert. 
 
Gick ut för att springa när jag kom hem idag, nu har jag och pappa precis ätit lite. Imorgon är det sista skoldagen för denna veckan. Det är inget viktigt i skolan då heller, känner att vi lika gärna hade kunnat sluta skolan förra veckan. Vi ska bara umgås med klassen på svenskan och klockan två ska jag färga håret. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0