12:e juni 2014

Idag har jag varit nere vid sjön med klassen ett tag. Vi satt ute och åt frallor och jordgubbar, gick tipsrunda, spelade minigolf och tennis. Var hemma redan vid 12 igen så det var skönt. Har tränat, målat naglarna och fixat med allt möjligt. Det känns inte som att det är skolavslutning imorgon, inte alls. Det är inget särskilt nu på gymnasiet, men jag ser fram emot att få använda min fina klänning och klackar iallafall. Josefine åker med mig hem efteråt, kommer bli så bra! Hoppas ni har haft en fin dag.
 
Är lite avis på mina bästisar som ska på nians "bal" ikväll. Hade en grym kväll med mina gamla klass förra året. Vi hade så jäkla kul! Åh vad jag saknar det. Kan inte fatta att det är ett helt år sedan jag slutade 9:an. Bästa 9D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0