Första dagen på praktiken

Avslutade helgen på bästa sätt igår! Jag, mamma och pappa var hemma hos min syster, Markus och tjejerna. Vi åt god mat och hade det bra.
På kvällen när vi var hemma kom min bror och Jenny ett par timmar. 
 
Idag var det första dagen på praktiken och i en förskoleklass för min del. Det har gått jätte bra! Jag gick på den skolan från dagis upp till 5:an.
Min handledare hade jag på fritids när jag var yngre och därför är det extra kul. Det är 4 veckor jag ska praoa och jag är säker på att det kommer bli kanon. Idag och imorgon slutar jag klockan 13:45, skönt att komma hem lite tidigare. Jag har varit ute och sprungit och styrketränat nu. Ska strax duscha, hoppa i mys kläderna och titta på Grey's Anatomy. 
Mosters tjejer igår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0