Första dagen i skolan

Det kändes otroligt jobbigt när klockan ringde imorse, jag orkade inte men jag tog mig upp ändå. Det har varit en lugn dag i skolan, nästan för lugn. Jag har nog aldrig varit så trött i skolan som idag, vet inte varför. Skulle egentligen sprungit nu när jag kom hem men regnet öser ner så jag gör det imorgon istället. Nu ska jag gosa ner mig i soffan och titta på Chicago PD. Serien hade premiär igår och det är Sophia Bush som är i den. Min ängel! Det ska bli så kul att se henne på tv igen. 
 
Jag måste säga att jag har haft ett helt underbart jullov. Det började med Justin's film på bio, firat jul och nyår, varit på spa och bara haft det så jäkla bra med alla mina nära. Kunde inte haft det mycket bättre! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0