Firas av mina bästisar

Hej på er! Allt bra? Vi har fortfarande inget internet, men jag fick låna min farbrors dator som är trådlöst internet på. Idag kommer Alice och Sara hit för att fira mig, det ska bli så mysigt. Vi ska äta en god middag och jag ska göra en efterrätt. Innan det ska jag träna, ska ut och springa 8 km rundan nu. Den är den bästa, så himla skönt. Hoppas allt är bra med er, vi hörs.
Bjuder på 3 bilder på mig från när jag var mindre, haha. Önskar att jag såg lika bra ut nu som då!
 

Kommentarer
Postat av: mimmi

Du är ännu sötare nu!

Svar: haha, snäll du är! :)
Linnéa Göstasson

2014-01-06 @ 20:49:53
Postat av: Jennie

Finaste lillasyster, du är lika söt nu som då❤️
Hoppas ni har en mysig kväll:) Massa kramar & pussar😘

Svar: Vad söt du är! Du är det finaste. <3Vi har haft det hur mysigt som helst! Massa kramar & pussar. :) <3
Linnéa Göstasson

2014-01-06 @ 21:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0