Lediga fredag!

Underbara lediga fredag! Det är aldrig fel med en extra ledig dag. Jag kan säga att jag har saknat mina lediga onsdagar under praktiken, men det är väl det enda. På fredagarna har jag bara gått till halv 12 och 12 och det är inte mycket att klaga på. Jag steg upp lite efter åtta (ja, trots att jag är ledig) vaknade upp pigg och gjorde frukost. Klockan är 11 och jag har tränat klart för idag, en springrunda plus styrketräning. Nu tänkte jag kolla igenom mina uppgifter som hör till APL:n och se om jag kan komma på något mer att skriva. 
 
Två bilder på mig sen i somras. Jag har inte fotat på länge men så fort snön försvinner ska jag ta en fotodag med Alice och Sara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0