Washington D.C - del 2

Andra och sista delen med bilder från Washington D.C. Det var en fin stad och jag är jätte glad att jag har fått se den. Det är ingen stad jag kommer åka tillbaka till, en gång är bra. Det var häftigt att få se Vita huset, Arlingtonkyrkogården och alla monomenten. New York var verkligen min stad och dit tror jag att man kan åka tillbaka tusen gånger och aldrig tröttna. 
På sightseeing

Arlington National Cemetery (Arlingtonkyrkogården där John F. Kennedy ligger begravd bland annat)
Utsikten från kyrkogården
Åt världens godaste revben med hela rese-gänget 
Promenerade i Georgetown och lite överallt
 Vårt hotell. Det var så lyxigt att bo på fina hotell i två veckor. Älskar det!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad vackert det ser ut!

Svar: Det var det också! :)
Linnéa Göstasson

2014-12-18 @ 16:05:42
URL: http://angelchanelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0