Sista skoldagen imorgon

Tänk att det är sista skoldagen för detta året imorgon. Känns helt galet att jag har gått halva 2:an. Det kommer gå så himla snabbt till studenten nu. Vi ska stanna kvar till klockan sex i skolan imorgon för att lyssna på när dem på musikskolan uppträder. Vi blir lediga på fredag istället och det är faktiskt bättre!
 
Idag har jag sprungit, styrketränat, pluggat teori och tittat ett avsnitt på Chicago P.D och ett på Desperate Housewives. Och pluggat ännu mer teori. Det är det jag gör nu för tiden. Vill verkligen ha mitt körkort nu! 
Vid Grand Canyon. Åh vad jag saknar USA! Bästa någonsin ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

jätte fin bild!

Svar: Tack!
Linnéa Göstasson

2014-12-17 @ 19:11:15
URL: http://www.nouw.com/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0