Myskväll med mina favoriter

Har haft fullt upp idag och det har inte blivit något tid över till att blogga. Tränade på morgonen och sen har jag lagat mat hela dagen. Trivs verkligen i köket, haha! Ikväll kom Alice och Sara över för en myskväll. Mina favoriter, det är det bästa jag vet att spendera tid med dom. Det gör lite ont i hjärtat nu när dom ska börja ny skola en bit iväg, men det är bara att försöka ses så ofta det går. Vi har haft en jätte bra kväll, såklart! Massa prat och mys. Imorgon kommer Sara hit igen och då ska vi fota. Ska bli så kul!
Kyckling gyros, ugnspotatis, sallad och tzatziki till middag och kladdkaka med glass till efterätt blev det idag. Inte helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0