2:a augusti 2014

Igår kväll gick jag upp till Alice där även Sara var. Det var alldeles för länge sen jag träffade mina bästisar! Önskar vi kunde ses som när vi var mindre. Vi träffades varje dag efter skolan, varenda dag. Underbara tider! Vi hade det jätte bra iallafall. Massor med snack och mys! Idag har jag varit uppe hos Alice hela dagen. Vi har lagat middag, målat naglarna och lite allt möjligt. Nu ikväll har jag och mamma varit ute och powerwalkat en lång runda plus styrketräning efteråt. Nu ska vi grilla! 
Vi gjorde gryos med ugnspotatis, tzatziki och en god sallad till nu i veckan. Åh vad gott det var! Vi hade fläskytterfilé, ska testa med kycklingfilé nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0