10:e september 2013

Har haft en bra dag i skolan! På sista lektionen har vi kommunikation och dom spårar lätt ur och vi dör av skratt. Haha! Imorgon får vi tyvärr inte en helt ledig onsdag. Vi ska umgås med klassen, i byn. Vet inte vad vi ska göra men det är bara ett par timmar. Sen ska jag och elaine åka in till stan för att shoppa. Är säker på att vi kommer ha en toppendag och hitta mssa fina kläder. 
 
Nu har jag och mamma varit ute och powerwalkat och sprungit. Ikväll ska jag titta på idol som dom flesta kvällarna. Jag tycker det bara blir roligare och roligare nu, längtar tills fredags finalerna!
två bilder från idag! På sista bilden spelar vi olika roller, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0