10 YEARS

23 september 2003 - 4 april 2012
 Idag är det 10 år sen Pilot och det första avsnittet av One Tree Hill kom ut. 9 säsonger och 187 avsnitt fyllda av skratt, tårar, drama, kärlek och lycka. Jag kan inte förklara hur mycket One Tree Hill betyder för mig. Den serien betyder allt. Verkligen allt! Den har lärt mig allt om livet. Den ger mig hopp, hur jobbigt livet än är så kommer det att bli bättre. Det kommer bli bra igen. Den har lärt mig att allt går bara man kämpar. Du ska tro på dig själv och dina drömmar för gör du det så kommer du att komma långt och du kommer lyckas. Serien och karaktärerna har räddat mig och räddar mig fortfrande varje dag från allt. Från dåliga dagar och när livet känns tyngre. Bethany, James, Sophia, Hilarie och Chad är mina absolut största förebilder. Jag önskar att jag kunde få träffa dom och berätta för dom hur dom förändrade mitt liv. Hur mycket dom betyder för mig och hur tacksam jag är över allt dom har lärt mig. 
 
You know, we might not want to be the biggest show, or we might not ever become the biggest show, but we will still always be sombody's favorite show. - Mark Schwahn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0