I HAVE TO BELIEVE IN SOMETHING

Tumblr_louj9upqyo1qdhq67o1_500_large
↑ Hur jag känner angående One Tree Hill konventionen nästa år
Det är ganska sjukt att i stort sett alla och då menar jag alla citat från OTH stämmer in perfekt på mig. Men det känns väldigt bra. Det är verkligen min serie på så många vis. ♥
 
Jag mådde på riktigt verkligen dåligt för att jag inte kunde vara på konventionen i Paris. Det gjorde ont och det gör fortfarande ont. Men dom har avslöjat att det blir en konvention i Birmingham i oktober nästa år och en till i Paris men dom har inte gett ut datum till den än. Jag hoppas av hela mitt hjärta att Bethany, James, Sophia, Hilarie och Chad åker tillsammans på en. Jag vill träffa dom allihopa, samtidigt. Jag vill se dom ihop! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0