20:e oktober 2013

Hade en bra kväll hos min faster igår. ♥ Vi åt tacos, pratade en massa och hade det allmänt mysigt. Idag regnar det och kommer antagligen göra det hela dagen, men jag ska sticka ut och springa om en stund. Måste träffa Alice idag för jag kommer inte se henne på 2 veckor sen. Känns sådär, men det går snabbt. Annars sitter jag här och försöker få upp humöret lite genom att lyssna på Gavin DeGraw. Jag mår verkligen inte bra, på riktigt. Det känns förjävligt att jag inte kan vara i Paris och träffa mina största förebilder. Jag plågar mig själv genom att se allas fina bilder med dom och då mår jag ännu sämre. Varför ska det vara så svårt!? När jag får se videos på intervjuerna och det sen kommer jag väl bryta ihop totalt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0