14:e oktober 2013

Sista måndagen jag kommer hem tidigt då...känns jobbigt! Men det kanske ändras sen igen. Det har iallafall varit en väldigt lugn dag i skolan. Både förra engelska lektionen och denna har vi fått lyssna på låtar och fylla i texterna. Så jag har suttit med Justin, Gavin DeGraw och Taylor Swift i hörlurarna. Bästa lektionen? Ja! 
 
Snart kommer min storebror, jenny, linus och milo hit. Det ska bli så himla kul. Jag längtar efter mina små killar så mycket! Senare ska jag och mamma ut på en powerwalk.
toppen och skinnkjolen fick jag hem förra veckan, tror tyvärr jag ska skicka tillbaka kjolen för den kändes inte helt bra. Men isåfall ska jag försöka hitta en som sitter bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0