Sista dagen på höstlovet

Började dagen med en spring runda och sen gjorde jag mig i ordning och körde till Tracey för att träffa henne, Alisa, Elaine och Isabellé. Det var länge sen vi sågs alla 5 så det var kul att träffas igen. Vi hade såklart mycket att prata om. Tänk att vi var med varandra varenda dag i 3 år, från att ha setts varje dag i 3 år till att inte ha träffats sen vi slutade 9:an. Det är ganska sjukt. Vi tittade på vår musik video som vi gjorde i 9:an (som vi faktiskt fick A på) och det är galet vad roligt vi hade. Nu ska jag hoppa i myskläderna, titta på solsidan och även läsa igenom det vi ska kunna till provet imon. 
Mina tjejer och jag på skolavslutningen. Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0