Gavin DeGraw kommer till Sverige för tredje gången!

Lyx med sovmorgon varje måndag och att köra bil till skolan. Åker ju alltid med farfar men mamma skulle klippa sig idag samma tid som jag började så jag kunde köra. Jag har snart kört i 1 år och tycker fortfarande att det är skit kul! Kan inte vänta tills jag får körkort och min egna bil.
 
Fick reda på att Gavin DeGraw har en konsert i Stockholm i mars nästa år. Jag fick reda på det IDAG och biljetterna släpps IMORGON. Snacka om panik! Jag vill så himla gärna gå, han är en av mina favorit artister. Men jag vill helst inte gå själv, kanske att jag tar med mig mamma och pappa. Jag får se hur det blir men jag hoppas verkligen att det löser sig. Tweetade för bara ett litet tag sen om hur gärna jag ville att Gavin skulle komma till Sverige och nu gör han det, för tredje gången dessutom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0