8:e maj 2013

Idag efter skolan åkte jag in till stan för information om hotell&turism linjen som jag ska gå på gymnasiet. Vi blev inte alls många, men vi åt och sen fick vi se hur det såg ut på hotellet. Där dom lagade mat, endel hotellrum och massa annat. Det var intressant och känns skönt att veta vad man kan jobba som sen och allt sånt.
 
Hoppas verkligen att det blir en bra klass och att jag får 3 lika underbara år på gymnasiet som jag har haft på högstadiet.
Jag har liksom aldrig mått så bra som jag har gjort på högstadiet. Vår klass är som en familj och jag älskar den så mycket. Jag vill sluta men ändå inte...♥
haha, jag och mina bilder från bilen. Kört flera mil idag både till stan och hem! Såååå kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0