Klassresan

Det var en sån himla underbar klassresa med underbara människor. ♥
Jag har verkligen världens bästa klass och det känns helt ärligt förjväligt att vi ska behöva splittras nu när vi slutar 9:an. Samtidigt som jag vill börja gymnasiet och komma framåt så vill jag börja om 7:an och göra om allt igen. 
 
Vi kom fram på lördagen i vilket fall efter 12 timmars bussresa. Vi fick våra stugor och sen stack vi ut till backarna. Vi har åkt hela dagarna och det har varit så jäkla kul! På kvällarna har vi badat, spelat spel, haft tacoskväll, bara haft kul tillsammans och sista kvällen åt vi ute på en restaurang. Jag har skrattat så mycket att jag inte har kunnat andats och detta minnet är verkligen värt att spara. Det kommer ett gäng bilder till sen.
på bussen påväg dit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0