3:e mars 2013

Igår hade jag det helt grymt med mina fina vänner! Vi fortsatte att dansa och sjunga med, fast vi hade både ont i fötterna och knappt någon röst kvar. Precis som det ska vara! Haha. Höll på att trängas ihjäl när Björn Rosenström kom dock, stod allra längst fram först men där gick det inte att stå länge. Fick hans autograf iallafall! 
 
Alice och Sara sov här, vi låg och pratade tills vi somnade. Idag åt vi frukost på sängen och myste lite innan dom åkte hem. Min bror, Jenny, Linus och Milo kom i förmiddags. Så himla kul att ses igen! Busat för fullt med killarna och nu har dom precis åkt hem. Ska ut en runda med mamma och sen ska jag slappa resten av dagen. Bilder från igår kommer ikväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0