Slutat 9:an

Okej, det har varit en ganska jobbig dag. Iallafall i skolan. Känner mig helt tom. Jag har slutat 9:an och går inte längre i 9D. Alla lipade och vi hade kramkalas. Kommer sakna min klass något så otroligt. ♥
 
Jag och Sara åkte med Alice hem, var hemma vid 12. Vi tog lite bilder, gjorde varma mackor, åt jordgubbar doppade i choklad, pratade om allt och bara hade det bra. Nu ikväll åkte jag in till byn för att träffa Alisa, Elaine, Isabellé och Tracey, Och en massa mer. Vi har bara haft det trevligt och nu kom jag precis hem. Berättar om balen imon eller så, med bilder till. För jag har hur måga som helst.
Jag älskar er, ni är så underbara, så bäst och redan saknade! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0