Kvällen/Natten med klassen

Hade världens mysigaste kväll med min klass igår. Vi grillade hamburgare, hade femkamp (har en hel del roliga videos att visa från det sen) våra mentorer hade gjort en rolig grej, typ utsett oss i klassen till något, vad som är speciellt för just en person, åh herregud vad vi skrattade. Jag blev "klassen bloggare" haha. Grym kväll i vilket fall, vi sprang runt och hade kul hela tiden. Det blev inte mycket sömn men det är inte varje dag man sover i skolan med hela klassen.
 
Vi har varit lite döda idag men dagen har gått bra ändå, det var inte så farligt. Fint väder med! Jag kom precis ut ur duschen, mami och jag var ute på en lång powerwalk innan. Sista dagen imon innan jag tar helg!
bjuder på två bilder från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0