2:a juni 2013

Idag är det andra juni och det regnar... Åhh, blir så arg på detta skitvädret! I vilket fall hade jag en bra dag igår! Jag och mamma åkte till min syster och mötte upp henne på stan, vi gick och kikade lite i butikerna och sen åkte vi hem till syrran, markus och ellie. Fikade och hade det bara mysigt. 
 
Alice och Sara kom sen igår vid 6 och så hade vi tjejkväll. Lika mysigt som alltid, sen blev vi lite rastlösa så vi gick en runda ner till sjön coh satte oss på bryggan och pratade i typ en timme. Vet inte varför vi inte är där oftare egentligen, det är väldigt mysigt! Nu åkte dom precis hem och jag ska plugga och träna idag. Går bara 3 dagar i skolan denna veckan så ska inte klaga på att helgen är slut, haha.
jag i min fina långklänning från vero moda igår
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0