You're my hero and you always will be

Justin Bieber...den fantastiska och helt underbara killen, det går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar honom.
Han lärde mig att man ska följa sina drömmar och aldrig ge upp. Att man alltid ska kämpa för allting går om man bara tror. Det är därför jag vet att jag en dag kommer få träffa honom, på riktigt. Det är min dröm att träffa honom och jag tänker inte sluta hoppas. På något sätt känner jag det på mig. Och den dagen kommer bli den absolut bästa i mitt liv.
Den lyckan kommer vara oslagbar. Att läsa beliebers texter om när deras dröm gick i uppfyllelse och dom fick träffa honom, se alla bilder från meet & greet. Det ger en ännu mer hopp. Han är min hjälte, han får mig alltid att le och jag kan inte tacka honom nog för det. Han är det bästa. Och han är värd det absolut bästa. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0