30:e juli 2013

Ledsen att jag inte har bloggat men har haft fullt upp...med att ha roligt! Har som sagt jobbat både igår och idag, två dagar kvar nu. Men igår efter jobbet mötte jag upp Alisa och Ajla i byn och så gick vi på marknaden till sent på kvällen. Vi hade det hur bra som helst! Träffade härligt folk också som man inte hade sett sen skolan slutade.
 
Och idag så körde jag och mamma direkt ner till mormor och morfar. Där min morfars brors fru var och även jennie,markus och ellie. Så vi har suttit och pratat och fikat. Har iallafall haft det jätte bra så jag hoppas ni med har haft det. Vi hörs imon igen!
några bilder på mig och mina fina från igår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0