Näst sista dagen avklarad

Nu är tisdagen i skolan också över! Jag var så trött ett tag och det kändes som jag skulle somna på matte lektionen. Nu är jag mycket piggare! Jag och Josefine hoppade av vid min gamla skola där vi ska praoa efter jullovet. Vi skulle lämna lite papper och sådär. Vi ska vara med barnen från F-3 så jag antar att man får vara i lite olika klasser.. Det är 4 veckor och jag hoppas det blir kul. Ikväll är det sista zumba passet för detta året och det känns väldigt tråkigt. Jag blir så glad av att dansa och får sån energi! Ska njuta som bara den nu ikväll. 
 
Jag har haft lite dåligt med bilder nu den senaste tiden. Jag gjorde en egen bild med en fint citat från One Tree Hill (såklart). Det är Lucas som säger det i en voiceover i 3x18.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0