Mina julklappar

Tänkte att det kunde vara lite kul att lägga upp bilder på mina julklappar, mest för att det är roligt för mig att se vad jag har fått när jag kollar tillbaka i arkivet. Jag fick jätte fina te koppar, ett te fat och en plåt ask (eller vad man ska kalla det) från syster lycklig, tre olika te sorter, pyjamas, skinnvantar, paljett linne, kjol, väska, navel piercing (det är ett hjärta med ett lila hjärta i) ett Thomas Sabo armband i silver, hade ett svart tidigare. Sen har jag även fått massor med pengar. Tack så jätte mycket allihopa! Ni är så underbara på alla vis. ♥
 
Det är lite kul, ju äldre man blir tycker man det är roligast att ge bort saker. Det är klart man blir glad över allt man får, men det är något speciellt att köpa saker och ge bort till sina nära. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0