Internet funkar inte!

Vårt internet funkar inte hemma och därför har jag inte kunnat blogga. Jag klarade inte av det längre och nu sitter jag hemma hos Alice. Så kan jag umgås med henne samtidigt, haha. 
 
I torsdags tog jag, Alice och Sara bussen klockan 2 och åkte in till stan för att se Justins film. Vi gick lite i butikerna och åt middag innan bion. Så himla mysigt med mina fina. Believe Movie var så bra och så underbar. Hela biosalongen grät och skrattade tillsammans. Jag funderar på att åka in och titta på den igen för den var så bra. Igår (fredags) var jag ute och sprang och styrketränade och efter det hade jag världens tråkigaste dag utan internet. Jag fick titta på tråkiga program på tven. Idag har jag med varit ute och sprungit en långrunda och nu är jag hos Alice. Vi får se när jag får mitt internet, det måste verkligen fixas. Imorgon ska vi iallafall fira jul hemma. Det ska bli så roligt och mysigt! Kan knappt vänta. Ha det bäst!
tre bilder från i torsdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0