9:e december 2013

Hemma från en bra dag i skolan. Började 10:10 och då hade vi engelska och tittade på film. Efter det hade vi samhällskunskap i 3 timmar tills vi slutade. Vi ska jämföra 3 länder och jag har inte alls mycket kvar på den inlämningsuppgiften trots att vi började på den idag. Jag har nog aldrig jobbat på så bra så länge innan. Det kan vara ganska svårt att koncentrera sig i 3 timmar men det gick. 
 
Idag vilar jag från träningen (det brukar alltid bli måndagar) jag har lite att plugga till så det ska jag göra. Men jag hoppas jag hinner dra iallafall 1 avsnitt av OTH innan klockan 9 för  då ska jag titta på Morden i Sandhamn med mamma och pappa. Vi har sett alla avsnitt från de senaste åren det har gått på tv och jag tycker det är så spännande. En väldigt bra serie även fast den är svensk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0