5:e november 2013

Tänk att redan är fredag imorgon! Det är inte alls långt kvar till jul lovet och det känns underbart. Jag, Alice och Sara har bokat biljetter till Justin's film! Den ska vi se nu den 19:e och jag kan knappt vänta. Jag har haft en bra dag i skolan. Hade gjort klart allt på hälsopedagogiken så jag kunde åka hem tidigt. Tog på mig tränings kläderna och stack ut och sprang. Nu har jag duschat, ätit och hoppat i min one piece. Ska mysa resten av kvällen! Det ska tydligen bli storm så det är väl bäst så. 
 
Imon ska jag åka med Elaine hem och sen kommer även Alisa. Det var ett tag sen jag träffade Alisa så det ska verkligen bli kul. Jag träffade liksom henne varje dag innan, från 6:an till 9:an.
Mammas och mina lussebullar som vi bakade igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0