30:e december 2013

Anledningen till att jag inte har bloggat idag är för att vårt internet inte fungerar, igen. Jag är så trött på det! Pappa har ringt till telia och pratat med dom 10 gånger snart på typ 2 veckor. Det är helt galet egentligen. Jag och pappa har telia så vi har nästan ingen täckning alls hemma så jag lånar mammas mobil. Idag har jag inte gjort något speciellt. På morgonen var jag och mamma ute och powerwalkade och senare lagade vi middag. Imon är det nyårsafton och det känns helt sjukt. Jag förstår inte hur 1 helt år kan gå såhär snabbt. Vad hände? Josefine kommer iallafall till mig och sen ska vi på fest. Jag hoppas på en lyckad kväll med fina vänner. 
 Mormor med Alva och Ellie igår 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0