14:e december 2013

Internet har krabbat hela kvällen igår och tills nu. Det är det värsta jag vet när det inte funkar! Nu ser det ut att vara bra igen iallafall. Jag har varit ute och sprungit och styrketränat. Vid två kommer min storebror, Jenny och killarna hit. Tänkte hitta en sida att titta på Christmas On The Bayou på senare. Filmen släpps idag, det är Hilarie Burton och Tyler Hilton som är med i den. 
 
Imorgon är det äntligen dags för julshopping med mina bästisar. Jag måste ha alla julklappar klara om en vecka och jag har inte köpt en enda än. Måste hitta många imon, haha. Det ska bli så himla mysigt! Vi har inte träffats alla tre på länge. 
en bild på mig från i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0