VI TRE

Jag och sara hittade en hel del gamla bilder i igår. Tänkte visa er endel här i olika inlägg. Men det är inte så många och vissa tänker jag inte lägga upp här. Dom är inte så vackra direkt. Haha!
 
Här är lite på mig,alice och sara. Mina bästavänner som jag älskar över allt annat. Vi har alltid funnits där för varandra och utan er hade jag inte stått här idag. ♥
här var vi ute och fotade i varsin lövhög
 spakväll hemma hos alice, här i badkaret har vi suttit många kvällar och haft djupa snack. Nu är det ju snart höst så då börjas det igen. Underbart!
 fråga mig inte vad vi gör, men här är vi iallafall. På den tiden var det väldigt fint att dekorera väggarna med planscher.
I mitt rum täcktes hela tapeterna, såg ganska förjväligt ut faktiskt
 PEEEEACE
här posade vi lite
vi förstörde ganska många bilder med texter och överredigerade dom, ångrar det. Men rätt söta var vi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0