Lite om mig...

• Jag har alltid önskat att jag var född i USA. Det hade varit underbart att bo där! med min familj och mina vänner
 • När jag är riktigt glad så väntar jag alltid på att något dåligt ska hända. Det behöver inte vara något stort eller hemskt, bara något dåligt. Jag vet inte varför, men det kommer alltid upp något 
 • Jag räknar alltid ut vad som ska hända i filmer och serier, känner det på mig bara
 • Jag får panik när telefonen ringer sent på kvällen eller mitt i natten. Inbillar mig det värsta
 • Jag önskar att jag var 1.70, hade känt mig så mycket snyggare då!
 • Jag är livrädd för att förlora dom jag älskar
 • Hur mycket jag än älskar att träffa folk så är bland det bästa jag vet att vara för mig själv någon dag i veckan, jag behöver det
 • Jag början nästan gråta när jag tittar på bilderna från min, Alice och Saras Stockholms resa när vi såg Justin. Är så glad över att vi har fått se han, men det gör ont hur mycket jag vill tillbaka
 • Jag tycker höstkläder är det roligaste att shoppa - nya jeans, stickade tröjor, höstskor osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0