Första dagen på nya skolan

 
Första dagen på nya skolan är avklarad. Trivs hur bra som helst. Det kommer nog bli jätte bra. Jag har alltid velat gå denna linjen egentligen, det var i 8:an jag kom in på hotell & turism och bestämde mig för det. Jag vet inte riktigt vad jag vill sen som sagt. Men jag älskar barn och har alltid velat jobba med barn, tycker även det skulle vara roligt att jobba i en klädesbutk, ha ett eget mysigt kafé eller inreda.  
 
Och det var såååå kul idag i skolan att träffa alla igen! Dom flesta killarna från vår gamla klass går där. Så mycket snack har det blivit såklart. Nu får jag se vad jag ska hitta på, ska ialalfall ut och srpinga om en stund.
Get out
en liten påminnelse till mig själv ↑
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0