Good Monday!

Idag har det varit en såndär riktigt bra dag! Vi har skrattat åt precis allt och så att tårarna har runnit. Haha, livet är allt bra! Min älskade syster och systerdotter var hemma hos oss när jag kom hem från skolan, så vi träffades även idag. Så himla mysigt! Goasade massor med min finaste systerdotter ♥ När dom åkte hem vid 6 ungefär satte jag mig vid datorn och skrev en inlämningsuppgift till so:n. Har lite kvar, men inte alls mycket. Så det känns verkligen bra att jag har fått undan lite. 

jag idag, skjortan med nitarna och den senapsgula tröjan är storfavoriter hos mig just nu!

Kommentarer
Postat av: mimmi

Kram! Du är superduktig!

2012-09-17 @ 19:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0