Aerobicen har börjat igen!

Igår efter skolan åkte jag med alice och hennes föräldrar in till stan. Vi gick på en föreläsning om språkresor. Var kul att se hur det är att åka och sånt. Sen var vi kvar någon timme inne i stan efteråt, vi skulle tittat på skor men när vi stod utanför var det stängt. Lite tråkigt, men vi får åka in en annan dag i stället. Var en mysig kväll iallafall!
 
Idag efter skolan stannade jag och tjejerna kvar i byn. Åt och sen en timmes svettigt aerobic pass. Herregud vad jag har längtat efter dansen igen! Det är ju så sjukt roligt! Sån jäkla kick och man blir så glad av det. Vi körde mycket stryka men även dans. 

jag och bästis igår ♥

mina tjejer idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0