Mysig fars-dag!

Jag och alice var hos sara ett par timmar tidigt idag, var så himla kul att ses alla 3 igen. Vi pratade massor och bara hade det så himla bra. ♥ Senare hämtade pappa mig och då åkte vi till farfar. Där var min farbror,faster och mats också. Vi åt god mat och kladdkaka till efterätt. haha. Gissa vem som gjorde efterätten!? Var jätte mysigt iallafall! Åkte hem vid 6 tiden och nu har jag,mamma och pappa precis varit ute på en runda. Tittade förresten på gamla kort hos farfar, älskar att göra det!
 
jag med världens bästa faster på julafton ♥
farfar och jag, denna bilden är grym! Detta är verkligen vi, haha. Han har alltid tagit fram godispåsen när jag kommit, sen har vi suttit och ätit massa godis! Älskade farfar ♥
 

Kommentarer
Postat av: Adriana

Fin blogg! Kika gärna in på min :)

Svar: Tack! :)
Linnea Göstasson

2012-11-11 @ 22:10:54
URL: http://Adrianapapac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0